Wednesday, July 1, 2009

=buahan tempatan=

time balik kampung...ini la antara yang aku melantak puas2. walaupun sbenarnya aku agak kurang makan raja buah tu sangat..tapi rasa teringin tu tetap ada..so sempena musim buah ni..sempat la aku snap beberapa pict....

siap aku leh terlupa lak nak amik buah rambutan..yang ada cume si ain humairah berposing bwh pokok rambutan..tu pon lepas penat men kait2 rambutan depan umh nenek die..
aku dah tengok crite transformer 2..."revenge of the fallen"..ek..nta btol tah tak..tapi yang penting...best..best gle...lepas ni tak sabar nak tunggu harry potter lak...
sblm abiz entry ni...nak say gudluck to suria kat tempat baru...gudluck utk tepert yang sambung master..and gudluck utk anak sedara aku "ima"..yang nak jalani practical...co gudluck2...gambate kudasai...

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers