Sunday, May 2, 2010

hAjaT yAnG t|dak kesampa|an

macam mana sepatutnya cik lina tulis ye?
iyelah. orang sekarang ni sencitif...even cik lina tak tulis nama sape2..cik lina tak sentuh sape-sape punye page pon, tapi orang tu akan terasa. siap ckp cik lina bodoh lagi. hmm....gaknye kalau ikot logik, dia yang serang page kita, then ckp kita bodoh. sape yang bodoh sebenarnye ye?
so..terpaksala mungkin, cik lina kena tulis sesuatu itu lebih jelas dan kurang berkias. kalau terlebih kias, orang yang pendek akal tidak akan faham maksudnya..

yang cik lina kesalkan, hal kecil pon mengadu sampaikan orang yang lebih tua masuk campur. kalau sekolah tadika cik lina tak kisah. ini ayah kepada budak layaknya sudah. tidak pandai berhadapan dengan masalah sendiri. mulut tu pandai2 pula mengadu.

kalau anda semua di tempat cik lina, kamu semua maafkan tak?
cik lina jenis yg mudah memaafkan. tapi jika sampai tahap cik lina berdendam. sory....yang itu, cik lina akan ingat sampai bila-bila. iyalah. manusia kan tidak perfect. maka dengan itu, terpaksa la terima sampaikan bara di hati cik lina ini padam.

oh..cik lina sebenarnya nak cerita pasal camping cik lina rancang dulu. sepatutnya time tu perancangan awal ialah langkawi. budak yang uruskan tidak boleh harap -->kensel
then ulu bendul-->lecturer pula tak setuju
pastu cik lina sebagai seorang yang ada pengalaman ini, mencari alternatif supaya program nan satu ini berjalan lancar. cik lina langsung tidak mengharapkan sebarang balasan. cik lina selalunya melakukan kerja secara sukarela. tapi cik lina tak tau pula. kalau dengan makhluk tertentu, cik lina tak perlu melakukan itu semua.

di sini cik lina belajar, tidak semua orang itu simple as kita.
oh..upload gambar lah..seupaya cerita menjadi lagi menarik..
yang ini tempat kejadian yang cik lina rancangkan bersama d.azah.n along. cik lina fikir kami perlu membuat satu arca/papan tanda baru untuk taska di kampung pasir gembur ini.

kesian along. dah bincang pon dengan penghulu utk lancarkan projek ini.
siap rancang sukaneka.
siap rancang bermalam di rumah angkat untuk menjimatkan kos.
siap pk penempatan lecturer di resort

yang ini pula gambar di balai cerap. kalau boleh petang kejadian selepas berpenat lelah, mahu berjalan-jalan di balai cerap. boleh tonton 3D..boleh lihat balai cerap tercanggih di asia tenggara. dan lepas itu boleh lagi bersukaria sebelum program seterusnya.





seperti awl perancangan, malam kena la ada malam pengisian. ingatkan nak buat ceramah motivasi pada pelajar darjah 6. selain berseronok, sekurang-kurangnya meninggalkan pahala dan amal jariah juga.
brla namanya "menyelam sambil minum air"

dan keesokan harinya adalah aktiviti bebas dan perasmian arca. mungkin juga boleh berjalan-jalan di tepi pantai pengkalan balak. ha ni la gambar pantai tu. tak kena lagi ke perancangan cik lina tu?

hmm..mungkin tak cukup menghiburkan dan terlalu menghambakan diri mungkin..nampak x??
hmm..turun lokasi untuk kebaikan semua. tapi tak siapa hargai. hm..tak perlu itu semua pun. tapi cuba lah berterima kasih.
terkilan, sedih dan confius memangla bermain di fikiran cik lina.
dan sekarang, cik lina cuma anggap semua ini sebagai hajat tak kesampaian.

dan sekali lagi cik lina nak kate..tahniah..
=p..sebab lokasi selepas perancangan cik lina dan kawan2 cik lina ini ialah JOHOR BAHRU.
yeah..best..
tapi. apa yang boleh dibuat lawatan sehari semalam di JB? pergi ke pejabat BS** dan kemudian mlm? dah penat sepanjang perjalanan.
nak berjalan-jalan di sekitar danga bay agaknye..huhu..
cik lina tak kisah
cik lina boleh pergi dating dengan encik tersayang.
haha..
selamat berjaya budak bodoh!!

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers