Wednesday, June 9, 2010

kenangan part 2

semua sebenarnya manis belaka bila kita dapat sahabat yang benar - benar meninggalkan kesan.
sekarang.
lebih kepada debaran menunggu jejaka kacak itu menjemput aku. hmm..memang..sejak awal couple dl..perasaan aku setiap kali ingin berjumpa akan terasa seperti sekarang. penuh debaran. huuu..bukan setahun dua bersama. tapi perasaan itu kekal sehingga sekarang. =) bunga - bunga cinta masih berkembang mungkin.

oh..
aku ingin bercerita tentang lawatan ke JB. akhirnya..berjaya juga lawatan penuh kontroversi itu. hmm..bgs..bumi JB semacam memahami, aku amat terluka sebelum kami ke sini. dan semasa lawatan itulah, bumi JB menumpahkan tangisan yang bukan sikit-sikit. dan akhirnya..semua perancangan mereka tidak berjalan lancar.

aku tak kata apa2. lihat dan gelak2 sahaja.

dlm hati kata.

pdn muka.

dan aku berseronok bersama yang tersayang..=)

petting zoo di danga

cak. pasangan bahagia

alolo..chumel..




dan akhir sekali. makan di sini.

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers