Wednesday, April 13, 2011

do.mi.nos.

genap 2 minggu
mengidam dominos.
tapi stil tak dapat makan lagi.

lagi temper bila. ada orang janji nak bawak makan ujung minggu lepas. then mungkir janji. trus rasa macam jauh hati. siap trus terasa dah takde sapa sayang.

haha.

then stil lagi pujuk ati cakap. nanti bujang free dia ajak la. tapi tunggu sampai hari ni. sampai tulis kat blog tajuk yang sama. tak jugak bujang ajak.
padahal boleh aje pegi sorang-sorang.
tapi nak buat apa.
dah takde makna.

hari ni sedih.
eh tak. gembira.

eh...

entah. hari ni apa feeling tah.
mayb harini tak dapat mesej gudmoning dari bujang kot.

tapi harini bukan sebab tu perasaan bercampur baur.
sebab mesej petang si bujang tu.

haih..

ujung minggu lepas. dengan izin aku jugak si shahrul pegi intebiu jadi crew cabin MAS. aku pk tak salah kalau dia cuba walaupun dalam hati berbelah bagi.
yelah.
kehidupan FA..kan ke sosial. aku tengok kawan aku yang jadi FA tu. ske2 je tayang2 body la. pegang2 awek la. siap laga-laga pipi la. kalau aku la lepas ni tengok gamba shahrul kat facebook camtu.

ha.
nak rasa apa.

tu la. mulut gatal bagi izin. ha padan muka.

then tadi MAS dah cal shahrul. dia dapat jadi crew cabin MAS. dapat jadi steward tu. tapi aku plak yang meroyan macam sedih. padahal dia blom pegi ke ape. tapi yela kan.

kang beras aku habis. sape nak belikan?
kang aku demam sape nak bawak pegi klinik?
kang aku nak balik. sape nak jemput?
kang aku nak makan malam sape nak bawak?
kang aku sedih2 sape nak pujuk?

dia?
huh.
kang biiiiiiiziiiiiii aje memanjang.
dah jumpa awek cantik. leher jenjang. hidung mancung. pinggang ramping. bontot macam biola.
mau lupa dia dah ada tunang.

waaaa.
tak puas hati la.
nak mrajuk sminggu baik x?


~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers