Thursday, April 8, 2010

siapakah wanita itu....

memang penat dan lelah sekarang. hari - hari ada saje benda yang nak di siap kan. td..tamat persembahan Puteri Gunung Ledang..thanks to all class mate yg bg kerjasama yang amat memberangsangkan termasuk lah pegawai teknikal yg sorang..eh2..sebenarnya berdua..tapi kamariah tu..hm..langsung tak guna..

aku tak tipu..tapi itu yang sebaiknya. baik aku berterus terang..aku dan yang lain2 bertungkus lumus berfikir siang dan malam selesaikan kerja bersama. tapi dia..? sekadar datang tunjuk muka...kemudian kata..oh..mari kita buat sama2. tapi..orang lain buat..kau tolong membebel aje..

hmm?? dan sebab itu la aku pelik..macam mane orang yang terlebih gemalai macam dia..lepas interview KPLI smua? bersukan --> dia akan cakap tidak.."owh..akk tak larat la.."
pakai bj kostum -->sudah tentu tidak. orang lain bertungkus lumus mencari baju cheongsam untuk dia..dia boleh persoalkn kebersihan la..ketat la..dia dah kawin la..tak sopan la -->?? WTH..
lagi??..apa lagi alasan dia...hmm??..jika suruh berpantun dia akan kata.."hmm..akk tak pandai la"

dan tadi..dia marah sbb org panggil dia untuk setup prop. diakan teknikal. mestila jalankan tugas sblm berlakon. tak kan org da berlakon br kelam kabut nak setup itu ini..entah kat mana akal die agaknya. kata bodoh..nnti marah..kata lembap..nnti menyinga..

tapi nak buat macammana..dah itu hakikatnya..

puan kamariah...mengapa susah benar untuk bekerjasama? sila jangan budget bagus..

lepas ini akan ada lakonan untuk pertandingan drama pula. jika aku menjadi cik pengarah lagi. mintak maaf. smua watak aku tidak akan beri kepada dia..biar..markah dia kosong untuk kerjasama. daripada menyampah bila di suruh tidak buat. lagi baik...abaikan dia biar terkontang kanting. kau buat..ini balasan kau. kau nak..kau kena terima..

thanks to all my classmate sbb bg full comitment..
thanks to kak timah..even tak sihat..stil jugak buat kerja dengan laju utk naik kan prop...
thanks to penari..sebab ber iya2 berlatih..
dan terima kasih semua sbb kita berjaya bekerja sama.


satu kepahitan itu, akan jadi satu kenangan manis..
dan jika di ingat..
ini adalah usaha kita bersama..
linda.normah.yasin.d.azah.along.ibrahim.dayah.yan.siti.zu.ibah.hari.ravi.ing.timah dan farhan.

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers