Friday, November 25, 2011

you are apple in my eyes

salam.


sejak dah nak akhir tahun ni makin sebok jadinya.
macam - macam nak kena fikir.
siap raya haji hari tu dah buat checklist apa yang perlu di setelkan


tapi bila pk2 balik. majlis kawen kita memang kena decide sendiri tanpa campur tangan orang lain. kalau tak mesti banyak pihak complaint padahal kalau nak di ambil kira dia tak menyumbang apa - apa pun dekat majlis yang bakal berlangsung


tapi..entry kali ni bukan nak cerita pasal majlis pun. tapi nak cerita pasal apa yang aku belikan untuk diri sendiri sebelum kawen n memulakan hidup baru. 


kiranya harta ni sangat di sayangi. dah 6 tahun aku bersama dengan harta lama. berjasa dan sangat banyak nostalgia bersama.


so..


gambar boleh menceritakan segalanya



my new apple with my old treasure

from side view




my new macbook air


owh...love you two both..


:)




~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers