Thursday, May 17, 2012

hari guru 2012

sekejap je..dah kali ke 2 aku smabut hari guru.
yang lainnya kali ni..aku dah menjadi badan kebajikan yang menguruskan sambutan hari guru kali ni.
penatnya tak payah nak cerita la...memang le penat.
kalau orang lain keje 8 jam sehari.
aku kerja lebih 12 jam.
pagi-pagi 6.45 pagi dah sampai sekolah. balik rumah 11 malam. ceh
macam tak percaya je kerja guru zaman sekaramg dah jadi macam tu.


so kali ni pun masih meriah macam tahun sebelum ni.
hadiah dari anak-anak murid.
tak muat tangan nak pegang.
here there are..



 :)...selamat hari guru chegu..


~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers