Sunday, August 29, 2010

~At the moment~

Sangat lama sudah tidak menulis di sini. sangat bizi juga kebelakangan ini. 3 bulan di kawasan lama setahun yang lalu. langsung tidak sempat menjenguk darwish..anak si nadia. dah pandai jalan bujang itu.
kiranya..tinggal seminggu sahaja praktikal di SK 9 (2) putrajaya. naik raya..dah ujian bulanan ke tiga.=)hurm..tak sedar rasanya.dah tak payah nak tulis RPH
minggu lepas..minggu obervation bersama utk English Language. sangat berterima kasih pada kanak - kanak comel 2 Elite. hari itu, peel sangat baik. sbb tu la teacher razlina senyum sampai petang. sangat suka peel semua. siap hadiahkan sebakul buah nak ucap terima kasih.
After this, looking forward for my Math Observation. =). Hopefully that day..mood Dr Mahmud and my guidance teacher ok. maklum la da nak cuti kan.
Anyway..
dah lama tak buat entry jiwang- jiwang sedih - sedih. maklumla dah nak masuk bulan september. 10 years ago...kita baru je kenal.
masih main-main mate..ek..ade ke ye??
dan
yes..
now we are together(*_*)

setiap kali sambut aniversary. myself akan terfikir..brapa lama lagi..kiteorang bahagia camni.
ramai sangat yang kata. lama sangat la dah kawan. kawen je..
eceh..kalian
cakap memang senang. im not materialistik gurl. exactly not. but..the type of..haha..
yela..sangat risau untuk berfikir kehidupan berumah tangga. biarlah masa aje yang menentukan.

ala..tulis entry ni sbb nak share ayat - ayat kat bawah ini. sangat penting untuk berfikir kembali masa bahagia waktu suramnya hubungan. sangat penting mengenang bahagia untuk bahagia itu ada di keliling

meh lyn lagu skali
~At the moment~
Disaat kamu ingin melepaskan seseorang, ingatlah saat kamu ingin
mendapatkannya. Disaat kamu mulai tidak cintainya, ingatlah saat pertama kamu jatuh cinta padanya. Disaat kamu mulai bosan dengannya, ingatlah saat terindah kamu bersamanya. Disaat kamu ingin menduakannya, bayangkan jika dia selalu setia. Disaat kamu ingin bohonginya, ingatlah saat dia sentiasa jujur pada kamu. Disaat dia sudah tak disisimu, kamu baru menyedari semua erti dirinya untukmu.




~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

1 komen yang perlu dibaca:

  1. yeayea..dah nk abes praktikal tp xmo masuk maktab..kna blaja lg.huhu

    ReplyDelete

page

Followers