Tuesday, February 7, 2012

Wedding Preparation : 1st fitting baju sanding

salam.
hi all.
tereksaited sebab dah bli barang untuk kahwin lagi.
semalam pegi cari bunga telur. untuk malam berinai dan sebagai bunga paha majlis.
sangat teruja bila pegi air itam sekali pegi fiting baju sanding.
1st time pegi fitting mestila sangat eksaited.

yelah bukan diri sendiri yang pilih design kan. mesti la sangat berdupdap2 nak tengok baju. semuanya serahkan kat en ejad. pak andam majlis. then sebok2 la pegi kluang petang hari isnin.
dah janji2 tunggu dalam debaran dia sampai. dia cakap amek baju yang jahit dekat muar. tapi belum sempat hantar beading. nak hantar beading kat batam dalam minggu ni.

dia kluar je dari kreta dah angkut baju yang mleret2. dari jauh aku tengok da suka. keh2.
sebab memang aku buat baju nikah simple gila. then tetiba je rasa cam nyesal sebab bila tengok baju orang nikah semua glamer gila. :)...
start la nak beli baju la hape.

1st time fiting baju. baju tersebut memang betul2 ikut saiz badan. muat2 ok.
then siap ejad pesan. jgn gain weight da. pergh...
kecut2.
sanding ada lagi dlm 1 month after. boleh ke mantain berat badan?
terus rasa macam patut puasa selalu. tak pun jog selalu. ejad siap pesan kat tunang aku lagi. soh pesan kat aku jgn gain weight. kahkah.

aku berurusan sgt mudah dengan andam kali ni. kiteorang biar dia tentukan semua design. yang tau kiteorang kasi saiz badan. tau2 baju dah siap marvelous.

pendek kate aku suka baju sanding aku eventhou belum lagi letak beading.
nah nak bagi tengok cket baju sanding aku..kehkeh
walaupun orang cakap ape pon. aku tetap suka baju ni. rasa tak sabar trus nak tengok baju ni berbead2.
then balik dari fitting baju terus jalan-jalan cari souvenir untuk pihak lelaki and kawan-kawan rapat. so hasilnya setiap sorang akan dapat bunga kristal kat bawah ni.
sape nak sila datang ke majlis saya ye.





dah2. nak pegi pasang tikar baru kat depan bilik pengantin.
sat lagi nak setel reben gudi beg. dah ade warna-warni rebennye.

#mood tak sabar nak kawen..


~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

2 komen yang perlu dibaca:

  1. wah chantik la baju dier..saya nak gudi beg yg ade bunga kristal tuh yer..hahaha

    ReplyDelete
  2. kehkeh..sara kene datang baru dpt tau..

    ReplyDelete

page

Followers