Monday, March 5, 2012

Hidup : Before NeW Life

tinggal 2 hari sekolah sebelum aku bercuti sminggu.
then esok dah start da periksa penggal pertama.
so kiranya aku rilex untuk minggu ni.
perasaan berdebar mesti la ada
kusut pun iya.
yelah. kalau semua benda kena buat sendiri memang akan rasa kusut.
dengan barang-barang banyak lagi nak bawak balik kampung.

siap terfikir aku akan buat 2 trip untuk bawak barang balik. untuk hari rabu petang aku dah fikir nak bawak coklat2 gudy bag tu dan jugak semua kertas periksa balik. then hari khamis pagi bertolak balik JB naik kereta dan uruskan hal terakhir kat jb. then petang tu jugak bergerak balik terus ke batu pahat.

kalau orang tanya perasaan sekarang.
aku terasa macam seorang tanpa perasaan. orang kata perasaan tertekan boleh membuahkan pelbagai fenomena perasaan.
aku masih sibuk dengan kerja sekolah. tuisyen. tanda buku. urus fail. semua berkenaan sekolah. takde satu ruang pun aku boleh guna untuk diri sendiri. mengajar di bandar JB memang memohon banyak pengorbanan masa. bukan macam zaman dulu-dulu. mengajar. then tengahari dah boleh beredar.

haih.
rentetan hidup yang tak pernah sempurna.
tinggal sehari di JB.
resah. gelisah. gundah

checklist b4 the day.
  • andam - another RM 1000
  • fotog - RM 1200
  • DJ, Karaoke & Kompang - another RM 150
  • Kek dewan - another RM 120
  • Katering - RM 5900
  • Makan Damai - RM 300
  • Meja Kerusi - RM 500
  • Goodie - RM 360
Save budget for all those. @.@...pening.

patut mintak hantaran 100k


haha.



~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

1 komen yang perlu dibaca:

page

Followers