Tuesday, June 5, 2012

Bahagia bila......

dah seminggu kat nilai sempena cuti skola tu hari. so sekarang ni dah kat JB...
bas..delay tak agak..
aku beli tiket 10.45 mlm..last2 bas sampai pukul 12.25 mlm. punya la aku tercongok + sejuk kat terminal tu. mana dengan beg banyak...dengan mengantuk dan dengan kesedihan yang membukit sebab kena tinggalkan hasben duduk sorang-sorang dekat nilai balik...:(.. 
tak caye tengok bawah ni..betapa banyak barang kalau sorang perempuan tu pegi jenjalan. haha
sangat tidak efektif...
beg baru adidas aku..
 tapi mak datuk..bas laju tak ingat. sampai JB dalam pukul 3 1/2 pagi. siap aku pegi minum teh O dulu sebelum balik rumah.
keadaan yang semakin lengang menjelang 1 pagi
balik rumah sewe terus rasa sedey balik sebab kene tido sorang2 balik. then terus call husband dia dapat flight mane untuk pagi isnin tu sebab dia standby. tetiba je dia cakap dapat nightstop JB..berita sedih tadi bertukar jadi gembira.

then petang tu jumpa balik hasben tersayang kat JB..:)

depan kolam lepas balik mkn durian

kolam thistle waktu malam
kiranya dalam masa seminggu cuti tu baru la terasa betapa indah kalau hari- hari dapat tengok muka hasben sendiri.
susah ke
penat ke
tak sihat ke

bila hasben kat tepi terus je macam ada penawar.

kalau dulu aku malas buat air.. dah kena rajin2 belajar buat air utk hasben..walaupun selalunya shahrul yang akan bancuhkan milo untuk aku

kalau dulu tidur pakai bantal..kali ni dah selesa baring kat lengan dia je walaupun tak empuk sebab dia tak gebu..:)

kalau dulu aku tak pandai makan sushi..sekarang dah boleh telan sebab aku nak teman hasben makan. punya la perit aku blaja nak makan seaweed tu. siap makan yang dah di keringkan untuk biasakan makan..:)

pendek kate...walau camne susah pun. aku tetap bahagia bila hasben depan mata



ngade2 tak buat entri camni?
tapi tak kira..sebab aku rindu dengan dia...
time drive sebok nak pegang tgn dia..
en abang...cepat la balik JB lama-lama...


p/s: tengok gamba last tu..tangan aku lagi gelap dari dia. tapi dia cakap kulit tanned mcm aku seksi...haha
~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

1 komen yang perlu dibaca:

page

Followers