Tuesday, April 14, 2009

=v=..aku..

hujung minggu.
kali ni..aku punyai hobi baru..bukan terlalu baru sebenarnya..cuma aku telah lama meninggalkan tabiat dan hobi ni..sejak aku terlalu sibuk dengan hidup baru aku. sampaikan baju melayu oran bf aku yang telah lebih 3 tahun kiteorang beli kain tak juga siap2..
ahaha..nak marah..tak sampai hati barangkali si dia..yelah..aku pon bukan sengaja mengetepikan baju melayu sidia..cuma...aku terlalu sibuk...kalau pon ade waktu senggang..baju sendiri la..baju akak la..adik la..ank sedara la..haih...byk btol...itu aku belum lagi bertukar menjadi tukang jahit profesional lg..

dah lama aku tak memegang jarum jahit..hujung minggu lepas..aku meluangkan masa untuk pergi ke kelas sulaman manik..aku pegi dengan kak aidah..erm..menarik jugak kelas tu..sekurang-kurang nya..bagai mengembalikn nostalgia kegilaan aku terhadap jahitan satu masa dl...dan..aku selalu bgtau kwn2 rapat aku..

aku : aku tak ske msk dapo..
kwn2 : alah tipu r lin..mcm ske jer..
aku : (geleng2)
kwn2 : abes ko ske wat pe ?
aku : dok dlm bilik..
kwn2 : eceh2..tipu r..mak ko tak bising lak?
aku : aku kat bilik wat bj r..menjait..bkn cam korang..goyang kaki..ceh..
kwn2 : senyum2 malu..
kwn2 : tapi ko mcm ske msk dapo je?
aku : korang pehal?? asik tnye aku ske msk dapo? tampo nk?
kwn2 : hehe..kiteorg lapa..kan ko yg paling pandai msk...
aku : (mencebik)
kwn2 : ala lin...
aku : trus bgn sambil mbebel2..tapi pegi gak ke dapo..

uihhhhhhh...aku memang ar tak ske masuk dapo..bg aku..dapo tu panas..nape la pompuan yg kene msk..aku siap heran..adek aku tu leh thn msk kek la..hape la..sampai la kek tu msk..bek la aku dok blik..tapi..se tak ske aku masuk dapo..aku stil lagi berkebolehan kalo msk dapo..bakat la katekn..hehe..

lgpon..tu kire salah satu persediaan aku nak kawen pe...alamak..aku tak bwk kabel lak nk upload gambo sulaman2 aku...tape2..kang mlm lah aku upload...
upsss..aku lupe lak..nk say tq to azimah for her choc cake for me..and key chain yg die tempah khas..

mlm kang aku upload sume gambo2 tu..ahh..ujung mggu ni aku nk pi cr baju n jenjln ngn sara n tepet..tak sabar nk tggu ujung mggu.. =)..

2 komen yang perlu dibaca:

  1. wah k.linda confirm ker nk jnjlan nih...beshnyer..xsabo2

    ReplyDelete
  2. ehehe..dah2..tepet tade hal..so bley r jenjln

    ReplyDelete

page

Followers