Wednesday, June 10, 2009

aku MaSiH "mamPU" tersenYum

aku MaSiH "mamPU" tersenYum

mendongak ke langit aku tahu masih ada warna indah
menyelam ke dasar aku tahu masih banyak rahsia
yang aku mampu.............pasrah....dan mensyukuri nikmat yang ada..
aku perlu kuat..
aku perlu tabah..
sebab aku sendiri tahu..
aku antara insan terpilih...(wahaha..ptt hantuk kepala kat dinding berkali-kali)

banyak org kata..kau insan terpilih..kau bertuah..tapi...mereka semua tak berada di tempat aku...berat mata memandang..berat lagi bahu aku memikulnya syg...

dan........aku memerlukan masa..memerlukan ruang..untuk aku menerima...
sebab..aku bukan seorang pemberontak..
aku bukan perusuh ganas..
cuma kata-kata...kadang-kadang lagi tajam dari mata pedang..
tak senang?????
kluarkan aku dari list yang sedia ada..
sungguh..aku langsung tak kecil hati..
sebab hati aku bukan sekecil hama..

segala yang indah myb..bermula dari kepahitan yang sedia ada..
dan atas kesedaran itu..aku yakin...
diri aku istemewa

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers