Tuesday, June 30, 2009

=coming soon aidilfitri=

semalam..dah bawak mesin jahit pi rumah sewa kat cni..lepas ni ada la aktiviti baru yang nak dibuat..semuanya sekarang..bergantung pada tempahan baju..skarang ni sekurang-kurangnya dah ada 5 helai..tapi semua untuk adik beradik aku jugak..
tema hari raya taun ni..ayah pilih biru muda..dia cakap tanak warna terang-terang..semoga raya kali ni..makin murah rezeki aku...=( bila la agaknya nak jadi salah seorang penjawat awam ni???..hopefully rezeki murah...baru je minggu lepas...aku masuk royalti program..imuone..akhirnya aku jadi gak salah seorang ahli club tu..menjadi salah seorang yang bakal miliki cincin bertatah berlian...perempuan mana yang tak mahu...
program ni lebey kurang sama dengan single card or multiple card yang kita sekrang gunakan...antara contoh-contoh royalty card(single) adalah:
1. tesco card
2. jusco card
contoh multiple card lak
1.bonus link
2.real reward...
so..bila dah join jadi ahli imuone..aku dah ada IDC royalty card..=)....
berminat nak tau ape itu IDC royalty card..klik cni...http://www.imuone.com/
dan sape nak tengok plan die lak..leh tinggal mesej kat aku...

selain dari imuone ni..sape yang agak2 nak tempah baju raye..leh la tinggalkan email...nanti aku contact balik atau email ke cindaiungu@gmail.com ..tapi tempahan baju raya terhad pada baju kurung, baju kurung kedah dan baju pesak gantung ...nak tambah manik pon boleh..setakat ni..berikut adalah harga tempahan
baju kurung : rm 28.00
baju pesak gantung : rm 28.00
baju kurung kedah : rm 25.00
tambah manik : leher - rm 5.00, pinggang - rm 6.00, tangan - rm 5.00, badan - harga mengikut size bunga dan design...nak tengok contoh2 baju...esok2 aku upload gambo

2 komen yang perlu dibaca:

page

Followers