Monday, January 4, 2010

bandar elite

first time aku jumpe kawasan yang adanya semua kemudahan drive thru. aku bukan nak kate la..tapi kemudahan yang terdapat kat tempat tu..lebih dari putrajaya..pusat pembangunan kerajaan malaysia. mungkin ada yang dah pernah jumpa kat tempat lain. tapi aku stil jugak nak share kemudahan drive thru yang aku jumpe awal tahun baru hari tu.

aku balik kampung untuk menyambut tahun baru kali ni. tapi tak dapat counting tengok bunga api sebab masih lagi dalam kereta. seronok rasanya dapat berjalan-jalan di kawasan perumahan SETIA TROPIKA. kalau bagi orang johor..may b tahu lah kot. kawasan perumahan baru. sekali masuk kesana seperti bandar di dalam taman. cuma pembinaan masih giat berjalan.
dalam hati teringin memiliki sebuah rumah di sane.

bersama-sama encik kesayangan, saya dapat jugak mengambil beberapa gambar kenangan untuk di kongsi bersama. kalau sudah beli kamera mahal dan berkualiti. tentu gambar ape sahaje jadi menarik agaknya.:D.

so..lyn..






dan jangan tak percaya..bangunan sebelah maybank dan starbuck ni adalah KFC and pizza drive thru dikumpulkan di dalam satu kawasan.

notakaki: jimat masa, jimat wang

2 komen yang perlu dibaca:

  1. Mmg best...akak pun suke rumah kat Setia Tropika. Setia Tropika kat Kempas...Setia Indah kat Tebrau..tapi Setia Indah tak secantek setia tropika..

    ReplyDelete
  2. lepas ni kena melawat setia indah pulak.:D...

    ReplyDelete

page

Followers