Thursday, January 28, 2010

selamat tinggal

lama tidak bertandang menulis coretan perjalanan hidup. almaklumlah, badan kurang sihat, otak juga letih..tapi yang pelik..badan semakin mengembang.
kini..aku di tempat baru. mengalami situasi baru..tempat baru.
tempat tidak semewah mana jika dibandingkan dengan tempat pengajian terdahulu. tapi cukup membuatkan aku terdidik untuk menjadi guru terlatih. rasa singkat benar waktu..

dan hari ini juga..hari terakhir melawat tempat kerja aku. bukan melawat kosong exactly...aku menandatangani kontrak berakhirnya aku sebagai salah seorang staff OSCC. maaf..titipan nota terima kasih aku terlewat.
aku pergi tanpa meninggalkan kata. pergi tanpa bersalaman..dan kini aku hanya menitip nota.

sepanjang aku di oscc..aku sayangkan oscc. tempat pertama aku mengenali dunia pekerjaan. tempat pertama aku menimba ilmu. tepat pertama aku mengenali apa itu BOS sebenar. sungguh..aku sayang oscc..aku sayang warga oscc..kecuali....hanya dia seorang..haha..dah brenti still jahat..

oh tak..aku tak simpan dendam..tapi aku stil ingat. aku ingin menjadi insan baru. aku hargai semua yang aku pernah kenal. thanks to all oscc staff..aku nak tulis nama semua. tapi rasa macam tak larat nak bg ucapan.:)

dan untuk itu..aku ucapkan TERIMA KASIH kawan.

2 komen yang perlu dibaca:

  1. terima kasih juga kerana beri kesempatan daku mengenalimu.. ewwah! keep in touch kay! ;)

    ReplyDelete
  2. sama2...ahahha...wei hutang aku tolong kau bila nak bayar....ahahha...ko je la kawan yang dapat sambung cita2 aku yang tak kesampaian nak jadi cikgu..teringat lagi malam masa nak study, makan kuetiaw tak habis..ahahha...doa2kan aku keluar dari nuraka jahanam ini ek :p

    ReplyDelete

page

Followers