Tuesday, March 9, 2010

budak vs pegawai

huuu..
sk seri dayong..mekar bertambah seri 2x.
panjang umur murah rezeki...

ecey2..tak sangke aku..ingat lagi lagu sekolah rendah zaman aku dulu2. semalam 1st asembly aku dekat sekolah rendah bergelar chegu..
wah tak sangke..kedatangan aku di terima dengan hati terbuka oleh budak2 n chegu2 kat cni. hari pertama je dah brebut2 budak nak salam tangan aku..*__*..itula seronoknye jadi chegu sekolah rendah. disayangi murid2.
iyela..budak2 kan tak gheti sgt pk lg..die tgk chegu cantik je..jujur dia ckp..
"chegu lina chantik..chegu masuk kelas saya kan.."..pagi2 turun kereta je budak2 da tego..
"chegu aja kelash sayer ek chegu??"..
"tak..arini chegu aja kelas dajah 2..kamu dajah 5 kn.."
then..die wat muke kecewa..
haha..kiut gle..

semalam adalh hari ptama buat kelas...tetibe je smua nak dtg umh..uh2..konfius..arini aja kelas PJ...smua tanak brenti pulak..then esok tatau lg...*_*
dan mintak2..semangat mengajar ini...kekal sampai bila2..

dan kini
dah jatuh cinta dgn dunia pengajaran


notakaki: lagi seronok ajar budak2 dari ajar pegawai2 yg rasa dieorg pandai (pdhl tak..)..mls nak ckp byk..korang pk ah sendiri.=)


1 komen yang perlu dibaca:

  1. aaaa...
    tp sy xpandai nk layan budak2, cane nk ajar budak2?? kn la ajar pegawai je, haha :D

    ReplyDelete

page

Followers