Monday, May 16, 2011

selamat hari guru cikgu

pernah.
satu hari dulu. aku kena tampor dengan cikgu. tapi time tu. aku betul-betul tak faham. kenapa cikgu tampor aku tanpa soal siasat.
aku tanggung malu 2 tahun untuk benda tu.
dan sampai sekarang. aku tak boleh lupa. peristiwa yang mengdatangkan titik hitam dalam hidup aku.

aku time tu bukan la bodoh sangat sampai cikgu nak kena layan aku. dan aku langsung tak pernah buat hal dalam kelas cikgu tu. dan time tu aku terus tekad. bila aku jadi cikgu. aku tak kan jadi macam cikgu tu. aku akan jadi cikgu penyayang. guru yang boleh mendidik. guru yang mencurah ilmu yang ikhlas.
guru yang tinggi belasnya...

hari ni sambutan hari guru. aku sambutnya dalam tahun pertama. kenangan manis tahun pertama haruslah di catat. kalaulah aku boleh upload semua hadia-hadiah ni jadi kenangan.
rasa sayang nak bukak hadiah pon ade.

biarlah kali ni gambar bercerita.

dan tak lupa.
million thanks to all my student.
terima kasih untuk semua hadiah hari guru kali ni. :)

bungkusan yang diterima

goodie bag


all of them. tak kira lagi berapa banyak..


jelly yang kiut. sgt besar

kek lencana sekolah yang real.
ticer tak sempat lagi kira ada berapa sebenarnya semua hadiah yang dapat kali ni. tapi sangat banyak. dan sangat suka.

sangat penat sebab susun hadiah. so sampai sini dulu..

=). happy to b a ticer





~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

3 komen yang perlu dibaca:

  1. wow!gile byk.hahaha..jenuh la nak bukak satu2..

    ReplyDelete
  2. dah siap bukak da. suke jd cikgu skola rendah ni. hihi

    ReplyDelete
  3. waahhh banyak gile hadiah...untung jadi cikgu...hehehe

    ReplyDelete

page

Followers