Friday, July 1, 2011

doh comel untuk murid

sebab mahu keputusan anak murid cemerlang time pksr. chegu pun sebok berjanji. sapa dapat A dalam subjek matematik. akan dapat hadiah. ternyata. hadiah memang boleh mengaburi mata budak - budak untuk stadi lebih gigih dan buat kerja rumah.

dari 3 orang sahaja yang A. pksr dah jadi 14. chegu sangat suka sampai terlupa nak sediakan hadiah apa untuk mereka semua kenduri. hhihi.

maka terpaksa la chegu pergi merata. nak beli buku macam hadiah yang lepas. terus jadi tak larat sebab mahal.. so chegu guna kemahiran yang ada nak buat kraftangan. dengan harapan. anak murid suka dan terus bersemangat untuk berusaha terus dapat A.

maka terus upload gamba tanpa susun ikut urutan. tapi sebab ada caption. harap semua faham.

ini antara hasil setelah dapat keypoint camne nak buat acuan doh comel tu

ini doh comel telah di letak atas kain hijau striking yang dibuat dompet comel

ingat lelaki nak kasi burung ni. tapi macam tak jadi. haha. kensel

ini adalah contoh kepada semua acuan yang telah dibuat

ini pula doh permulaan. mula-mula potong dan jait. sangat hodoh dan hampir putus asa. naseb baik sebab chegu selalu pesan kat budak jangan putus asa. maseh juga cuba buat sampai la terjadi hasil kat atas tadi. huuuuuu. kagum.

tengok....kain tu hancur lagi. tengah godeh - godeh camne nak buat supaya dapat doh yang sangat comel
tadaaaaa...doh dah siap. kena letak butang comel pulak.

rupa setelah chegu lekatkan 3 ketul butang comel. maka.

sekian.


hihi. nak tempah pun boleh. murah je. chegu jual untuk tempat letak handset rm 5.5o aje.
feel free to contact me...:)

~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers