Thursday, August 21, 2008

my weekend


weekend yang lepas..aku tak wat keje pape pon..so..time tu r aku ngan roomate aku de kat umah..dan hari tu la yang membuatkan kami beramah mesra bersama seisi rumah...a.k.a adik2 afizan..huhu..erm..dan hari tu ler aku rasa roomate aku si afizan tu dapat keberanian die nk bercakap bersama bdk yg bernama IRA..hehe

to afizan..jgn mara..

nway..hari sabtu ke ahad..aku pon da lupe yg si roomate aku ni mengajak ler aku pi mkn nek bas(wlpn die ade kete)..die punyer la nk mrase kebahagiaan naik nadi putra kat putrajaya tu..
serasa aku..tambang bas kat cni ler yang leh dikatakan murah sebab skali nek RM 0.50....kalo dikira dengan rapid mmg r sama..dua kali nek...dapat singgit..tapi bile pakai abung stiap kali nek..menjadikan nadi putra masih jaguh..
prasaan nek bas tu ade r aku rasa sbulan sblm berpindah menunggang motosikal kesayangan aku..time nek bas tu langsung ler tak penat..tapi masa menunggu tu cukup meletihkan..mana taknyer..dlm jadual tulis..setiap 15 min..tapi bile ditunggu hampir 15 min didarab dgn 3...
punyer r tak ikot jadual...alasan pemandu bas tetap sama...masalah lalulintas tidak dapat di elakkan..dari bertaun dulu..kalo bas lewat..4sure dieorg akan salahkan kesesakan lalulintas...ntapapekan..

n mlm td..aku msk jer..wlpon aku ni masak sayo kubis jer..tapi nikmat makan mskn sendiri langsung tak sama ngan pi bli kat kdai...da la mhl..kdg2 tak sdp lak tu..tension gle..

sambung crite td..dan akhirnya..kami pon mkn la lunch kat presint 9...
so..itu la pengalaman nyer membawa afizan menaiki bas nadi putra....

skang ni nga pesta bunga api kat purajaya..tapi aku tgk dr flat aku jer da leh tgk..so mls r nk pi PICC tu..
jauh ler gak

nway..nk ucapkan...SELAMAT PENGANTIN BARU... pd officemate baru aku..norul nadia nasir...muda2 da kawin ..bgz r..smoga cpt dpt anak..
sabtu ni kot sanding die...nway..kang aku mintak gambo die skeping wat korang tgk..hehe..tu pon kalo die kasi r..

k la..nk call akunyer participant classes for next week..tata...

~enjoy ur job as ur enjoy ur love~


0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers