Wednesday, May 27, 2009

=(putus idea

kirenya dah sminggu lepas kejadian pecah rumah parent aku berlaku. alhamdulillah parent aku selamat. wlpn barang-barang kemas mak aku ilang semua, tapi diri empunyanya tak apa2. lagipon aku menanti hari bahagia nk konvo kali ke dua..akhirnya aku hadir gak konvo aku yang akan berlangsung sabtu ni..jubah da amik..=)..
walaupun parent aku tak dpt dtg kali ni..aku takleh la nk kecik2 ati..yela..baru je lepas kene serangan yang tak diduga...fobia org tua tu lom lagi hilang nak tinggal rumah dieoragn tu...lagipun aku balik ari tu..abang aku siap tambah mangga and rantai lagi kat pintu...time tu la aku nampak..mmg adik bradik aku syg mak abh..sbb...wlpn kiteorg tak selalu nak berkumpul sambut hari ibu or ayh..tapi bila kejadian camni berlaku..wlpon time tu hari bekerja..sejauh mana pon kami akan balik....

mak...abh..kiteorg sayang kamu...

herni zalina mustapha pon dah selamat di ijabkabul kan 2 minggu lepas..sekarang ni tengah sibuk berbulan madu kot..majlis gilang gemilang kat DANGA BAY tu 1st time la aku rasa sebab meriah benar...pelamin pengantin pun cantik n berbaloi la kluarkan modal yang besar...lagipon
bagi org yang normal dan setia..
"kahwin tu sekali seumur hidup..=)"

dah lame tak update blog sebab putus idea...=(..gaknye sejak kerja ni otak makin tak creative..n maybe sebab byk sgt org yg bg komen yg tak membina..=(
uppss..sblm terlupa lak...nk say congrat kat tepert sebab akan sambung bidang sarjana dia kat USM....semoga success....

=)...tengah curi tulang..kat komputer org..(ntahpape...)

5 komen yang perlu dibaca:

  1. mcm knal la herni zalina mustapha? adekah die bdak pontian ke @ bkn? huhu time kaseh if ade jwpn

    ReplyDelete
  2. a ah..dl die pnh jd bdk pontian...=)

    ReplyDelete
  3. owhh btol la die...tp nk sure kan lg ayah die polis dulu..klu btol mmg die la 4 sure.

    ReplyDelete
  4. a ah...dulu ayh die ins. kat pontian. skang da pindah jb..ayh die dah pencen pon...

    ReplyDelete
  5. yupe btol2 time kaseh krn sudi menjwb soklan kekeke...

    ReplyDelete

page

Followers