Monday, October 5, 2009

picture of mine..

lokasi: taman wetland putrajaya..

1st skali aktiviti di buat pada hujung mggu adalah berjogging..dah lama gila tak work out..baru jog cket kaki da sengal2...badan nek sakit...gatal sluruh badan mula menjelma walaupun sbenanye baru je jog dalam 100 meter pertama. benda paling allergic n membuatkan aku tak suke berlari2...

walaupun satu masa dulu aku seorang yang gagah...setelah badan naik..mood+tahap kemalasan pon dah berubah. so..sabtu lepas adalah usaha pertama selepas beberapa tahun badan montel ini tidak xcersice..dulu..kalo tak jog pon..aktiviti menari stil di lakukan. skang...club pon dah hancur musnah ditinggalkan...nak work out pun jgn kata ah..mimpi aja...

lepas ni..azam bulan oktober adalah pergi berjogging setiap hujung mggu. walaupun perut buncit berjaya dikurangkan sepanjang bulan pose..stil ada buncit yang tertinggal..nak buat sit-up 100 kali?? haha..nek katil...baring2 kejap..trus lelap..
tak pun..lepas makan depan tv..tarik kusyen..terus melangkar jadi ular sawa..akibat tabiat buruk tu..terpaksa la setiap hujung mggu aku terpaksa bangun awal. kalau tak..pakai baju sanding nnti...4 sure lebih perut dari dada...=)..

so..layan je ah beberapa pict yang aku amik sepanjang berjog tu..

mim yg budget brani

time ini..tersangat lah gayat..nmpak je macam rendah..dah naik..baru tau..rasa kena merangkak je nek..sbb tangga jarang2 dan nampak bawah..so ngeri

banyak sgt bunga..tapi ini bunga sebelah aku..so ia adalah bunga bertuah hari itu




ha tgk..dia kn mmg ske bgaya time amik gamba
*********************************************************
balik berjogging...
pegi jusco..so sementara tunggu si mim jemput..sempat lagi take a pict lagi..

lokasi : bandar putra permai



dan yang ni lak dalam guest room JUSCO equin...cute kan..huhu..dan..acara mencuba baju diteruskan..

lokasi: guest room Jusco...atas sofa biru yang sedang2 ajer empuknya




dan..aku nak bagitau..aku memang menggilai warna hitam putih..tapi bf aku kata...warna tu terlalu old school..dia suruh aku cuba warna terang..tapi..bkn ke orang berkulit gelap mcm aku takleh pakai wane terang2..sdeykn ;(..huhu..

erm..aku nampak makin tembam kn?? bukan kah tembam itu menarik?? hehe..kalau waktu aku kurus dulu 1. aku senang terkehel..asik kene berurut je 2. pakai baju smua longgar2.. 3. nak cari saiz baju pon susah..apelagi nak bli bj krg da siap..(tapi raya tahun ni..aku leh pakai baju saiz M..M= medium ok...baju pemberian kak arni). 4. tade bontot..smpaikan cikgu menari aku slalu tepok punggung aku sambil kate "time atas pentas kang..ikat bantal kat punggung awk tu..cpt..tonggek lg..lagi..lagi..."..pdhl..aku rase cam dah tergeliat dah pinggang tonggekkan punggung...haha
5. nampak macam jin bergerak..n nampak tak kuat..

tapi..sekarang tidak lagi..=)..
dan aku nak bagitau..montel itu seksi....nk tau kat mane...ala..tafsir lah sendiri..=)

dan nak tgk aku dalam uniform??
nah..amik skeping
cutekn............

5 komen yang perlu dibaca:

  1. org kulitelap la kena pakai terang2...part time jj eh?

    ReplyDelete
  2. k.lin keje jusco yer..
    bler start..xbgi tau pon..
    nape tk dtg gombak harituh..sara tggu tau..
    bakri jer ade

    ReplyDelete
  3. akk tade teman nak pi..bakri tu dah ade bdk2 len...die bkn nk ajak akk pn..sory yer tak dtg..=(..xdpt amik gambo same..

    ReplyDelete
  4. HI, lets join us eCommunity Putra Permai at http://www.putrapermai.net

    ReplyDelete

page

Followers