Tuesday, February 23, 2010

watikah perlantikan


ok..
sekarang ni dah bukak blog di sini. sgt berterima kasih dengan keprihatinan pihak tertentu. bagi aku sendiri..nak buat ape block2 benda yang takde apa nak di block, lain lah laman web lucah or what.

dan sekarang ini, kiranya sangat suka kerana boleh update blog. boleh share2 cerita dan sebagainya. dan tak lupe..lepas ni boleh la share gambar2 yang aku dah snap sepanjang kat cni. aktiviti yang menarik aku join setakat ini adalah
1. larian mesra
2.makan malam bersama JPP
3.watikah pelantikan
dan tak lupa juga hari sblm watikah tu.
macam2 nak kena buat. bunga telur, tepak sirih, bunga manggar..and even backdrop pon kiteorang sendiri siapkan. no exco yet. tapi..kene gak kerah kerja. nasib la AMT aku sangat2 memuaskan hati dan tidak merungut bila di suruh buat tugasan. sgt2 bersyukur.
rasa menjadi salah seorang AJK tertinggi di sini sangat menggembirakan.
1. sebab boleh berkongsi pengalaman
2. dapat membanding beza, apa itu pengurusan di maktab dan pengurusan kepimpinan di U
perkara pertama yang cukup lain adalah
1. kalau dulu, adhock tak datang buat kerja wlpn dah di pesan..lepas tu boleh bambu je..yelah..tau nak glamer..tapi keje hampeh..memang dah lama da aku sembur..tapi sekarang....terpaksa byk bersabar..yelah..dengan budak2..maunye tibe2 je aku marah..menangis kang
2. time menulis sekarang ini, aku tengah sakit perut sebab period pain. so..mood adelah sangat tidak ade..patut ah bf aku ckp..2 3 hari ni asik mengamuk n wat perangai aje.
3. kat sini, pihak kepimpinan lebih bergantung kepada penyeliaan HEP, semua adalah bergantung kepada hep, berbanding dengan kepimpinan U, aku rasa..semua adalah self relience.


dlm kelas ni..:)
nk wat vdeo guna muvi maker..asignment tuh..
da..tata


0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers