Wednesday, August 17, 2011

doakan emak kite

salam ramadhan.
hari ni hari rabu.
hari nuzul quran.
orang selangor akan cuti.
tapi tak dijohor.

aku sekarang selamat sampai kg halaman dalam kepanasan.
mak masuk hospital.
bakal di operate petang ni.
hati anak mata tak berdebar.
biar sekeras dan seteguh mana pun..
pagi tadi pergi ke sekolah dengan mata bengkak.

then kak wan tegur..
" eh2 keciknya mata...knape?"
then dalam baur sedih aku cakap. takde apa2.
memang sayu.

niat memula nak apply cuti baik2. tetiba kena fire pagi2. mana hal yang dah sedia serabut dlm kepala. naseb time tu kira separuh sedar. pegi balik ofis..terus GB mintak maaf sebab fire pagi-pagi.
dia ckp dia tgh hot dengan orang lain.
tak psl2 aku yang kena.

takpe. aku tak slhkn dia.

so selamat sampai kg. sedangkan rasa bersalah tinggalkan tugas yang banyak.
bukan.
aku dah siapkan.
dalam cuti pun aku boleh emel rasanya.


buat entry cuma nak semua doakan.
mak sembuh semasa raya.
tak seronok kalau raya kat hospital.

balik bawak guarantee letter untuk pindah emak kat wad kelas 1.
bia aku boleh jg dalam keadaan selesa.

sayu..

itu je yg tgh aku rasa



~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers