Sunday, January 23, 2011

pre entry : searching for my engagement ring


dalam sibuk-sibuk aku mengatur hidup memulakan kerjaya baru. tak lupa kehidupan personal perlu diberi perhatian. rasanya..patut dah lama aku fikir pasal benda ni.
sempena cuti-cuti yang ada. aku manafaatkan untuk kehidupan sendiri. hangout bersama teman-teman rapat dan seperjuangan.

eceh.
trus nak tulis seperjuangan sebab..terasa asing-masing berjuang untuk memulakan kerjaya sebagai guru yang diterima sekolah. ing. azah. selalu lawat aku kat rumah johor ni. then trus pegi hangout sama-sama bersama encik tersayang dan mereka. bagai merpati terbang berjoli-joli.
huhu.

walaupun kawan-kawan lain dah jauh dari kiteorang. tapi..dia orang berdua bersama en tersayang dah cukup membuatkan kepenatan di sekolah hilang dan hidup kembali segar.

sebab dah pilih semalam antara 3 pilihan itu ialah nombor 2. kalau belum baca pasal no 2. sila pegi entry ini ...jadi langkah ke arah no 2 telah dilakukan satu satu.
mula mula mestila pegi search engagement ring. sangat teruja bila 1st time pegi cari benda penting tu sama-sama. maka muka suka tak boleh nak sembunyi pun disebalik tudung.

gambar nak letak entry minggu depan. ingat entry ni nak load masuk gamba resit je. tapi stil malas nak ambik cabel tlefon then load masuk dalam komputer. so. macam tak sabar nak post entry tersebut. mestilah ada pre entry untuk benda tu.
camni la kan kalau teruja lebih.
haha.

ala..1st time dalam idop slepas hampir 10 taun kami bersama.

kene stop cni. sebab tengah taip2 entry ade budak nak marah2 suruh bersiap sebab nak pegi buat medical checkup. baru nak buat entry bahagia. trus ilang mud.

sbb takut entry tak best.

baik stop

babai

~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

4 komen yang perlu dibaca:

  1. haha. aku terxcited lebih. kang aku cari angle menarik cket baru load

    ReplyDelete
  2. hahaha..ape lin..bg gmba resit je??kedekut btull..haha..weh,jom dtg engagement aku..5feb ni...

    ReplyDelete
  3. wah. 5 feb sep...anyway. congratulation in advance ye kawan

    ReplyDelete

page

Followers