Tuesday, November 10, 2009

kulit ini perlu air juga

hm..bila jadi perempuan ini..pelbagai benda perlu di fikir..salah satunya sudah tentu pasal penjagaan kulit muka. terlanjur selepas aku pulang dari gym di cyber..cadangan mim utk buat facial aku terima dengan terbuka.
dan gambar-gambar di bawah adalah tempat facial yang kami pilih.







dan hasilnya..aku lupa untuk ambil..hehe..tapi yang penting..mencuba itu tidak salah. jika anda berminat. jangan lupa mencuba. pelaburan hari ini mungkin berguna untuk hari tua. iyalah...usia di ambang 25. pasti serum2 ketuaan..kedut-kedut muka..garis-garis melintang akan muncul.
tapi percaya atau tidak..walaupun kulit ku tidak semulus artis malaysia..tukang facial tersebut kata..dari kulit aku..aku nampak macam berumur 20 tahun. hekhek...dan pegmentasi ketuaan belum lagi bermula. dan secara kesimpulannya. kulit aku sihat. cuma kekurangan sedikit air..bagai badan kita. kulit juga memerlukan air secukupnya. dan bagi masalah aku. aku hanya perlu pakai moisturizer dan air secukupnya.
aku sudah...anda semua bila lagi??

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers