Thursday, November 19, 2009

kamu akan rasa........

aku..dalam perjalanan pulang dari JB ke KL...3 hari 2 malam di JB kali ini meninggalkan kenangan indah untuk aku. Alhamdulillah, temuduga berjalan lancar dan dari 12 yang di panggil hanya 8 yang datang. walaupun ambilan kali ini aku dengar-dengar akan di hantar ke sabah sarawak..sedikit pon tidak melemahkan semangat aku untuk bergelar seorang guru..ceycey..ade ayat2 mcm pencinta kanak-kanak tak??

apa yang aku harapkan kini cuma tawakkal atas usaha yang aku lakukan. tapi..kali ni..aku bukan sebok hendak bercerita pasal kenangan indah aku. tapi ebih kepada rasa menyampah + ntah hape-hape punye prasaan. sepanjang 25 tahun aku hidup..belum pernah sekali pon aku rasa annoying bangat bila dengar dengkuran lelaki. aku pernah ingin menganggap..dengkuran itu irama tidur yang indah sehingga hari ini.

mana aku rasa tidak bengang..lelaki duduk di kerusi single itu berdengkur dengan cukup kuat. macam bunyi harimau mengaum rasanya....raaaaar...raaaaaaaaarr...ngaappp..rarrrrrrr...ngaaap..then dia akan terhangguk2 dan berdengkur kembali. aku di seberang ini rasa ingin baling kasut pada dia dan jerit..
"oiii bangang"...

kalau kamu...akan rasa apa??

aku rasa pening..so kena berhenti menulis..bye

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers