Monday, November 9, 2009

pasir-pasir

pernah maen pasir-pasir??
mesti la jawapan korang yang dah besar-besar ni malu btol?
hari itu..lepas balik kerja..aku pon singgah jusco. demi menghabiskan masa yang terluang. dan melayan kerenah adik-adik ni..aku pon maen pasir-pasir di ambang waktu antara menjadi isteri dan anak dara..eceh......

bila aku dah start pegang pasir-pasir ni..mula la semua yang lalu lalang tertarik untuk melihat hasil karya budak comel yang tengah bermainbermain pasir ini. dan oleh kerana aku memang biasa main pasir-pasir semasa belajar di shah alam..tidak menajdi masalah bila aku menjadi perhatian orang lain..=)

so lyn la craft kali ini ye..enjoy..







7 komen yang perlu dibaca:

  1. akak ingat, anak akak je yg syok main pasir nih. rupanye... hehehe!

    ReplyDelete
  2. best tau kak..akk mesti tak penah cube kn

    ReplyDelete
  3. apehal sarjan geroro kaler cmtu?hahahha

    ReplyDelete
  4. oo..ini ke sarjan geroro??..aku tak tau..ingtkan gambo katun betina yg samseng..=p

    ReplyDelete
  5. yer, aku x penah cube. tp aku terpakse jd assistant anakku ittew masa dia berusaha menyudahkan pasir warna. penyudahnya, aku yg lelebih bg instruction dia suh kaler hape. hahahaha!

    ReplyDelete
  6. itu la keje mak-mak namenye..hehehe

    ReplyDelete

page

Followers