Tuesday, September 16, 2008
Renung-renungkan lah

paklah tertekan.

pembangkang menekan...

melayu same melayu bermusuhan..

nak takluk
malaysia da lama dorang idamkan...
hak bumiputera bukan lagi satu keistimewaan. ..



pkr mengganas...

anwar kuarkan idea
'bernas'...
orang umno hati panas...

penyokong PKR tu ader
'nas'...

kenapa melayu buta mata?

gaduh je yang dorang suke..

kenapa?...nak tunjuk yang korang berkuasa?

padehal negara di hujung nyawa....

bumiputera dinafikan hak sekeras-kerasnya. .

itu ke yang orang melayu suka?

demonstrasi sini
sana ...
bikin kacau bilau satu negara...

betapa orang melayu pun dah tak sekuat mana..

mane melayu di masa muka?

anak cucu korang gak yang jadi mangsa..


di perak satu hal..

di mana undang2 tubuh negeri perak tak pnh melakukan perkara sebegitu yg tak masuk akal...

skrg melayu yg rugi n tertinggal.. .

MB pun satu...rujukla org2 atau undang2 yang dah dibekal...

jangan buat keputusan yang tak masuk akal...

smate2 nak tunaikan janji mase plihanraye yg dah terlafaz..


kalau anwar jadi perdana menteri..

jika ditakdirkan tuhan keesokkannyer dier mati...

sape yang akan mengganti?

ahli tertinggi PKR, bkn melayu
sedia menanti...
orang melayu yang bijak n pandai n yg kuat PKR
kan semua dah kuar parti...
last2 bkn melayu
jadi perdana menteri..
hak melayu slama-lamanya dinafi...

di
malaysia melayu jadi kuli..
ha melayu...nak sengih lagi?

ade hati nak demonstrasi lagi?

mase tu sape pun tak pduli

pade dorang...lbih baik mlayu mati..


paklah undur,najib jadi pengganti...

tapi bila najib jadi perdana menteri..

mereka dah buat prangkap lagi...

najib akan terjerat oleh skandal sendiri...

time ni bkn mlayu
hentam najib sparuh mati..
hentaman ini akan berlaku dikala krajaan blom tetapkan penerus generasi perdana menteri...


krajaan pade mase itu takkan dihormati...

peristiwa 13 mei akan berlaku lagi...


ha melayu....gelak la lagi..

bergaduh la sesame sendiri...


tak mustahil org melayu
malaysia akan jadi spt org melayu di singapura...
disekat keistimewaan di mana2..

terabai seperti bangkai bernyawa..

1 komen yang perlu dibaca:

page

Followers