Thursday, September 11, 2008



sesape yg tade keje tu..meh click akunyer sony vaio ni...bkn je nk berske ria..malah aku nk share sesame..
so..gudluck minasama(bhs jepun)...(=*dlm bhs inggris adalah bmksud everyone)..

helo...
aduh..pening ler pale aku bile wat project ni..
rase tertekan sgt..
nk pi jupe lect je da mkn ari..
mane nk pi sh alam tu jauh..
uisk2...
hari ni..rasenye aku nk mkn nasi lemak
walaupun smlam aku da mkn..
hehe..xtually nasi lemak tu leh thn sdp gak..
da lame tak breakfast kat opis
huhu
rase rindu la plak..
aku sampai skang pon lom dpt lagi xcess pintu
ha,peh btol
kalo tak kasi aku lalu pintu tu..takyah r wat pintu..ni tak tiap2 pagi aku kene ketuk..kalo pintu tu nipis..takpe lagak
ni tebal nk mampos..sampai skt tgn aku ketuk br r ade org nk bkk
sian kat aku....
yang slalu jd mangsa lak kak ct aidah ler
die le manusia yg rajin tlg bukak kan pintu
org len..mmg agak pekak+dtg lg lewat dari aku
pasal pintu tu je da buat aku runsing..
rase cam tak diberi kebenaran nk msk ofis...
hehe emosikan aku ni..tp tu ler yg aku rase...
bia aku sumpah skali kat cni...
BODOH punye xcess kad..bwhahahahha

ni entah bile la nk bg aku xcess yg btol..
da la aku dpt pc pon kokak..
kejenye asik nk hang jer...
bertuah btol

tp nk wat cane..da nsb bdn..
nk xnk kene gak aku trime..

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers