Wednesday, December 9, 2009

cili sunat

kali ini..aku sedang baca email. kemudian..aku terjumpa tumbuhan pelik ini. dari nama dia saja sudah tahu tumbuhan ini mempunyai rupa yang pelik. dan kerana itu aku ingin berkongsi.
sambil dengar lagu siti kupercaya ada cinta..walaupun bibir sibuk berdarah seperti kena cium gigit..aku still mampu buat entry ini. dan aku hanya ingin berpesan..nikmati hidup di kala ada...kerana ajal..kita tidak tahu bila..jalan atas eskelator saja boleh di timpa bata..entah2 lepas ini..berjalan dalam opis ada peluru sesat membenam..wah takot...
tengah mandi pakai shower..lemas sebab air turun laju sangat. tengah tengok tv..mati terperanjat sebab iklan bangang banyak.

dah lama gle peram gambar jalan-jalan ngn tepet sara n ezat..kang ade mase baru tepek..tapi nak tepek gamba bersesuaian dengan tajuk dulu ok..kalau rase lucah..sila tutup entri ini..=p

2 komen yang perlu dibaca:

  1. cam sengal je ko kata tgk tv mati sbb iklan bangang banyak.. tergelak aku wei!! hahahaha

    -zill-

    ReplyDelete
  2. huhu..btol ape...skang kan mmg camtu...syukur alhamdulillah. saya pon bdk kg jugak

    ReplyDelete

page

Followers