Thursday, June 17, 2010

jangan menilai orang dari luaran..


gmba ni aku gugel je.

kau pernah jumpa x..orang nmpak suci luarannya?

sape pernah angkat tangan.
sebenarnya. aku da lama sangat nak tulis entry tajuk camni. tapi tak kesampaian.
aku ada beberapa situasi.

1. kau dah kawen. tapi kau miang suka gedik-gedik dengan lelaki lain. sebagai orang yang melihat, apa kau akan label orang itu.

ikut persepsi aku. aku akan kata :- pompuan itu gedik. kesian kat laki dia.

2. kau dah janji nak buat kerja ngan orang lain, then kwn kau belot pastu buat ngn orang lain tak bgtau,

ikut persepsi aku. aku akan kata :- tak kawan dengan dia pon takpe. tak guna!.


aku paling anti 2 orang ni dlm hidup
1. hipokrit.
2. gedik.

apa kau rasa, kalau perempuan mcm dlm gamba tu mengadu aku ni budak jahat?
kalau kau lelaki kau mesti terpedaya kan kalau dia mengadu dengan linangan air mata. yelah. aku kan budak tudung singkat. =p.

aku cuma nak nasihat. jangan akal singkat.

tak payah la kau nak bela2 kalau dia tu bukan isteri kau ke apa. kau bukan kenal dia pon. luaran tu tak sama dengan dalaman. kau ingat tudung labuh tu kalis dosa kah?

notakaki:kalau ikot ati nak je aku sembur dia dpn2. tapi pk balik, tak guna lyn orang bodoh. nnti terkenan sama. ahha

3 komen yang perlu dibaca:

  1. eh,cam sama je kes kita..hahahaha....

    p/s: ko dh bc entry baru kt blog hanis zalikha?lawak gile video tu..tgk2..hahaha

    ReplyDelete
  2. kawan aku kawan ko jugak...hahaha =p

    ReplyDelete

page

Followers