Wednesday, June 9, 2010

kenangan part 1

aku sangat sayangkan kenangan ini..dan berkahir 1 sem di cheras. sem depan, bukan sahaja dugaan baru, malah environment br. minggu sebelum cuti, berlangsungnya pesta konvo.
aku sangat sibuk. terlibat dengan kolej, jawatan JPP dan juga sebagai salah seorang ahli dari kelas matematik.
alhamdulillah, dengan berkat sokongan rakan yang tidak pernah putus asa memberi sokongan, ketiga-tiga tanggungjawb aku dapat setelkan.
1. hari terbuka kolej.
pelajar kpli diminta untuk melukis mural di pintu hadapan kolej kediaman. kami sebenarnya berlima. tapi aku seorang dari matematik. kelibat yg lain hilang tatkala tugas tersebut perlu dijalankan. mahu atau tidak. aku perlu lakukan. mana nak letak muka kalau dikata kpli tidak bermutu.
tak mahu aku.
dan ini hasilnya..
walaupun hanya pokok biasa. ianya meningalkan kenangan..
2. urusan JPP. meeting utk menguruskan minggu konvo bukan mudah. terkejar itu, terkejar ini. nasib mendapat teamwork yang memberangsangkan. tahniah pada JPP teknik. lambat laun, pasti akan ada report mengenai hari konvo.

3. tugas terhadap kelas. sedang aku melukis, aku nmpak ingboonkeong berjalan. kesian. dia cari kawan dia yang lain. mahu buat pameran teaching aid. tp teaching aid tak ada. aku dermakan sekotak teaching aids. semuanya bukan sebab aku bermurah hati. semua sebab aku sygkan kawan aku si ing tu.
kali ini aku terlibat dalam jualan. wlpn ada diantaranya lari dari tugas. semua itu telah dibebelkan mentor kami. wlpn aku sibuk, tugas tetap tugas. penat seharian di kampus tidak menghalang aku bersama along.d dan azah untuk tlg puan norehan menggaul ayam.
hmm..kenangan. mana mungkin hilang.



ayam ini telah siap digaul. begini rupanya sebelum di simpan di peti ais

















proses penggaulan
















team of the day



















azah




















d..kontot sgt nama..hidayah la..




















along

dan incident di atas bukan mlm pertama.
ini adalah malam kedua kami melakukan kerja memerap ayam tersebut. kali ini di rumah azah.
tp..tak ade gmba aku..haish

kami mahu lakukan. dan ini kerelaan kami. kerana aku dan mereka tahu yang ini adalah tanggungjawab

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers