Thursday, June 24, 2010

pulang ke kuala lumpur..:(

sangat tidak suka perasaan ini.
kalau dulu..terus aja kerja kat OSCC..mesti tak rasa kene balik cmni.
kene balik naik bas pulak tu..
haaaaarh...
bas akan turun di bukit jalil..weehh..takot sep..
1st time turun kat sane tu..
sangat berdebar untuk pergi tempat baru
dan sminggu awl pasti
DEMAM..
dem..

nak praktikal camne kalau demam??
dulu..dah keje tempat aircond yang sangat sejuk.
sangat dingin. dengan gaji yg cukup mkn..
aku amik kputusan brenti..dan sambung kursus ni.

then mase school based experience..itula 1st time aku masuk kelas dan cube berinteraksi dengan kanak-kanak yang aku tak kenal..
pheww..berpeluh2 sakan. pdhl..aku tengok cikgu2 lame tu rilex aje. tak panas agaknye dieorang tu?

dan time tu aku pk.
ptt la cikgu ni dikata mcm lilin.
sebab mengajar tu panas rupanya. lagi2 kalau dapat kelas yang kipas depan rosak..=(...

*sigh..*

pastu pengalaman aku buat micro teaching. ya allah..kelam kabut aku rasa. tak pernah sekali pon seumur idop aku kelam kabut kat depan macam tu. yela..b4 this..stakat presentation..aku tidak gentar, even nak bentang project practical pon tak setakut ini. hmm??

aku pk lg..
sesuai ke aku dlm bidang tugas ni??

*mengeluh lagi*

dan hari ni.. dah siap packing bag. bantal. iron. heater. langsir. baju2. tudung. aih..byknye..
tapi lelaki akan ckp..ala..siket je kn??
ceh..
dieorang bukan tau barang perempuan macamane...
=(..

malas nak mengadu dah.
baik pegi mandi.
kang nak kejar2 bas lagi..



notakaki: doakan aku selamat sampai dan boleh update blog lg..

4 komen yang perlu dibaca:

  1. aku pun cuak nak practicum ni...waaaaaa...takot gile2...

    ReplyDelete
  2. wehehe..rase tidak sesuai menjadi guru pulak..huhu

    ReplyDelete
  3. huhu..wokeh..sy akan berusaha bersungguh2

    ReplyDelete

page

Followers