Wednesday, July 8, 2009

=ditinggalkan=

haih...
aku tak suka perasaan ini...
perasaan di tinggalkan..
macammana nak kawal air mata..
macammana aku nak kawal emosi jiwa..
kecamuk..kecamuk..
kenapa nak tinggalkan aku seorang..meh ajak ramai2...tapi...tak jugak
dieorang pegi masing-masing...
masing-masing dan berperingkat-peringkat...
=hukhuk...

tapi kan orang len kata...patah tumbuh hilang berganti..tapi macammana kalau yang baru tumbuh itu buahnya masam?? tak manis macam dulu..macammana lagi banyak yang busuk dari yang baik...
ala......benda ni sama je kat mana2..kadang-kadang pokok dah jadi..bila pindah tanah...jadi tak subur pulak...mengkerekot mau mati...tapi..nak pindah balik ke tanah lama..dah dibuang negeri...padan muka sama itu orang...
di tanam di tanah orang len...dah la baru dtg..tapi berlagak mcm gah..
haih..
ngumpat lagi...byk dosa..tanggung sendiri..
tapi puas hati..nafsu...eish2..

ei lynn...tak baik mencerca...uits..
kita tak sedar akn diri sendiri...so orang len..tlg tegor saya...n saya memang emosi...

tapi betul aku kata...kalau baru pindah tanah..kena la tau macam mana nak hidup subur sendiri..bukan mintak baja di tabur bia dia gemok sendiri...
di puji2 empunya..sebab banyak hasilnya..pdhl..semut-semut kecil yang tolong dia subur...
terima kasih pun takde...apetah lagi nak kasi buah yang blm tentu manis tu...aku ni ibarat semut kecik tu la agaknya..senang di pijak bagi mati

ni sebenarnya sifat manusia..baca betul-betul br phm maksud..bila dh hafal..bleh sumpah org..hekhek..

tapi kalau nak sumpah kenapa "binatang haram tu??"..ala..kalau stakat tulis berkias..tak haram rasanya...tak baik tambah hukum..haip2...
ni tengah nak buat kerja..tapi.....alah........tersekat lagi..itulah...perasaan berkecamuk...myb leh di ubati dengan naik gaji..hehehe...

upssssss...saya bukan curi tulang...saya...tengah bengang..
satu-satu nya yang tumbuh n layu esoknya

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers