Monday, July 6, 2009

My LURVE Affair with dot..dot..

smalam..saja je pegi jenjalan kat giant kinrara...lepas tu aku rasa macam lapar pulak..sebelum beli ape-ape kat ctu...aku snap la beberapa gamba bersama lurve...rasa macam model la pulak..rasa kenikmatan berbeza bila lapa-lapa ni aku makan lurve..ada dua perisa kegemaran aku ..seaweed nori & hot & spicy...ada banyak lagi sbenarnya perisa lurve ni..tapi aku pilih dua ni la sbg perisa terbaik aku..cewah...aku ingt nak amik gamba berjalan-jalan dengan lurve ni..tapi tak jd sebab aku nak pi cari durian..huhu...so meh review gmba dl
dua perisa kegemaran aku
1.hot & spicy(kn da ckp td kn...)
2.seaweed nori

pastikan..sebelum bli apa-apa..baca kandungan dia dl..berhati-hati itu penting

bila dah bc..baru la bley makan...(upss...blm baya)

posing kembar..peace..

20% more chips..if u'r buy hot & spicy


ini pilihan sy..sy memang bijak..

xtually...tade r xcited nak masuk contest ni..tapi sebab aku memang dah ada gamba-gamba ni aku upload aje la..hehe...tapi..patutnye...aku kene letak bakat aku sekali ke???

alamak......

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers