Monday, August 24, 2009

~*_*~

sedar-sedar pukul 7.20 pg..nasib la da niat setahun..subuh gajah le nmpknye..=)..
ape sebab aku yang senang terjaga ini boleh terlalu asyik tidur??

time bangun tu aku asik cube ingat balik...aku..dah bangun sahur atau belum..

aku trus kebwh..then aku baru ingat..pg td aku tak bgn sahur..

uhuhu...

mungkin terlalu nyenyak sebab

~malam td sebelum tidur di dodoi dengan lagu sufi...~

tu yang seronok tidur sampai ke pagi...

then..tengahari bergerak ke kajang..mencari dezulclassique..(lupe ah ejaannye)..kunun2 nak teman housemate aku ni tempah baju..dalam panas terik dan tidak bersahur..segala belon2 air dalam badan tersejat..wehehe..dan hasilnya...aku sangat pening kepala petang itu..tapi still..baju kawan aku tu tak de sape nak amik..kesian die..aku nak amik..nop2. Dah penuh yer...so tak dapek den nak nolong..

sebab rase setia kawan..aku cadangkan kiteorang pegi alamanda utk tengok kedai omar ali...slalunye die ade display baju2 kebaya..last2 die ckp..tak amik baju pompuan. So kecewa lagi..last2 si akk lagi sorang tu yang bli kamera digital baru..nway tengah offer..

1.color biru terang

2. jenis NIKON

3. dapat 6G memory card

4. dapat gak 3 beg

5. voucher carefour (RM 10)

6. discount card utk cuci gamba

7. 10 megapixel

8. auto smiley capture..(bila senyum je camera tu trus capture gambo..canggih2)

pencarian seterusnya adalah carefour..yela da dpt voucher..kene le trus blanjekn..then nampak plak iklan microwave murah..disebabkan bulan ramadhan..aku ingat aku nak bli ah..sekurang-kurangnye semangat cket aku nak bangun saho...last2 kecewa lagi.........microwave kiut tu tade stok...

hukhuk..

balik...penat..tido...then bangun balik gagahkn diri ke bazar ramadhan utk bli mknn berbuka...n sbenanye.tade mood+xlrt nk msk..


p/s: I really appreciate the song..angau sampai pagi..bangun2 asik teringat lagu tu jer..mulut pun asik nk nyanyi lagu tu...angau gle..hehe..eventhough we have been 2547 days together..u still like the old shahrulnizam that I know..love u D..

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers