Tuesday, August 11, 2009

makan-makan

lokasi : noodle station alamanda
menu : angle face (campuran soda laici and lemon)..kuetiaw ladna
air ni sangat la menarik perhatian aku..dah kacau byk kali pon..wane die stil cmni



dan yang ni kuetiaw ladna..
pinggan die besar sungguh menyebabkan aku makan tak abiz..yang unik pasal kedai ini adalah decoration air dieorg..

lokasi : kenny rogers, jaya jusco equin
menu : set ala carte kenny. this set including
1.mushrooms soup..
2. soda (bley refil)..
3. salad (ade 2 pilihan..lupe lak)
4. nasi butter
5. ayam panggang (ore or blackpaper)
sebab dah terlalu penat bershopping aku siap tlupa nk amik gmba set ayam lak..so ni soup and air die


************************************************************************
slain aku pi makan2..sempat gak pi IOI puchong utk teman membe aku makan nasi kandar di kayu..tapi aku tak snap gamba sebab aku dah kenyang mkn nasi kat umh..
punye la ramai org bershopping sakan sebab tengah sale...
dan sempat gak kiteorg pi tengok movie crite harry potter..
ulasan...bagi aku..cerita ni ok je..memang kurang aksi berbanding crite sblm ni n terlalu senang si dumbledore mati..but..scene yang lain buat aku ternanti2 crite seterusnya..
sape-sape yang tak penah tengok harry potter tu takyh komplen byk kalo nk komen crite ni tak best..
***************************************
yang aku bengkek kn..IOI punye guard punye la sewel..sbb da tengah malam...aku taktau nk lalu pintu mane utk ke krete balik..so tnye la kat guard..die bley ckp trus je...tanpa tunjuk arah..aku tgk die sibuk bgayut kat public..time tu rase nk mletup kpale tgk org yang tak efisyen camtu..IOI tu punye la byk pintu..tapi...satu tunjuk arah pon tade..
so nasihat aku..kalau jupe guard yang efective camtu..sembur je skali...
dah tau tugas die jage keselamatan..bley plak mlm2 buta die dok bgayut camtu..

5 komen yang perlu dibaca:

  1. IOI mmg gitu la kalo balik midnight...sy sll sesat ngan hbby...coz pintu sume da tutup...hahaha
    weh,bila gi kenny ? baru gi ahad baru nih...kite x jumpa pong die...hehehe
    rindu ar kat air coklat kat noodle station alamanda tuh...kite gi lg nak2.... :p

    ReplyDelete

page

Followers