Thursday, August 20, 2009

=surat=*_*

26 sept 2009..tarikh kawen kawan saya si sara..
saya tulis entri ini untuk ajak awk teman saya
saya takut nak ajak depan-depan.
saya takut awak tolak.
jadi...
jangan bagitahu saya jawapan kalo awk taknak
awk cume perlu diam
saya tanak saya jd kecil hati dengan awak..
so...baik awk diam..
dan..saya akan faham.

lagipun..tarikh kahwin sara jatuh pada minggu pertama aidilfitri
mesti awk bz..
*_*. kelabunye fikiran...takkan saya nak pegi dengan si tepet lagi...?
tepet?
memang ah lelaki baik..
kalau awak tak percaya tanya pada sarah.
kalau sarah bukan dgn aspan...dah lame sy suruh tepet ngurat sarah.
sy tanak nnti org ckp..sy psgn tepet..nnti..bakal bini dia kecik ati..
dari kecik kan ati bakal bini tepet...kecikkan ati sara...baik awk kecikkan ati saya..
ok...
saya nak balik cepat..
sebab saya mengantuk..
nanti saya tulis lagi..

p/s: sy syg awak...

***************************************************************************
to sara :
1st skali akk nak ucapkan tahniah.
semoga sarah bahagia dengan bakal rumahtangga yang terbina.
akk harapkan..sara tetap ingat kami semua..
akk..tepet..peah..bakri..wade..n kak z..
walaupun lepas ni kita tak boleh selalu bersama.
tapi sarah selalulah hantar berita.

lepas ni taraf kita tak sama.
sara dah jadi mulia
dah jadi kesayangan seseorang
dah jd buah hati seseorang
dan jgn lupa..bila dah timang baby...bagi aunti n pokcik2 die ni melawat..

sarah..
kiteorg semua sayang sarah.


p/s : sara jgn sedey.

3 komen yang perlu dibaca:

  1. sharul..baik la ko teman kan si lin lin ni. kang tak psl2 kena kebas ngan org..

    ReplyDelete
  2. ade ke org nk kebas kak???..sume ckp sy garang ah...takut nk dekat

    ReplyDelete
  3. akak da wat sara nangis..sara tetap syg akak n yang len2..akak byk tolong sara..sara harap kite still kwn sampai akhir hayat..susah nk jumpe kwn yg baek..so sara tknk biarkan akak lari dari sara..LUV U...

    ReplyDelete

page

Followers