Friday, August 14, 2009

wait for me

ah..teks utk talk esok da siap..so..tunggu aku ye student-student math uitm...akk akan datang esok..berkongsi pengalaman aku sebagai pekerja pada junior2 yang ingin tahu ini..huhu...
teks utk talk da siap..tapi shima ckp panjang sangat..aduh..sejam tu...tapi slalu class bley 2 tiga hari takkan r talk sejam tak bley..ye tak...

mood skang ni?? - kurang baik
reason? - sebab..ari2 rasa tak puas hati..
reason tak puas hati? - sebab..aku benci 'dia'
reason benci dia? - sebab..dia suka amik nama atas bende yang bukan dia buat..dia suka gembur-gemburkan ape yang kadang-kadang die sendiri tak tau...orang len penah cakap...jgn jd bodoh sombong..tapi dia tak penah rasa die bodoh + blagak...so..ape harus aku buat? ape?
tindakan di ambil? - malas nak lyn dia tu
tindakan lagi? - ignore je dia tu...

ahh...tapi sampai bile..haip2..biasa dia...lynn kan seorang pemaaf..lynn kan orang yang mudah melupakan kesalahan...nape jadi camtu?..
tidak.....aku tak rela di persalahkan...bukan aku tak cuba nak berbaik2..tapi baru nk jernihkan keadaan...mulut busuk dia bley plak ngadu blakang-blakang..sape lak tak hangin satu bdn..

ah..fedup r..

aku mencintai kerja aku...sebab..bila aku menyintai apa yang aku kerjakan...aku akan mengerjakan dengan sepenuh perasaan.
hei..xcuse me...aku bukan kuli batak OK..aku jugak bukan orang yang suka putar belit keadaan. kalau belum siap..aku cakap belum. bila aku tak tau..aku cakap aku tak tahu..aku bukan talam dua muka. aku gak bukan musuh dalam selimut. aku pejuang berani mati. so tembak aku depan-depan. bukan guna pukul curi

jantina kita juga berlainan. boleh tak keris yang engkau banggakan itu bukan menunjukkan gagah hanya waktu malam. tapi aku ingin kau serap kuasa keris itu di siang hari untuk pukul aku depan2. bukan macam orang pengecut..baling batu sembunyi tangan.

oh please...

ah..fed up lagi..

aku pernah tnya kawan aku..sampai bila benda ini akan berakhir..yang aku dapat..dia jawab..tak mungkin berakhir..no...aku bukan prejudis perkauman...bukan jugak orang yang selalu salahkn orang lain..

tapi..fikirlah sedikit..suara aku kecil...di bandingkn kuasa yang engkau dapat. tapi aku nampak kau selalu membodohkan diri kau di depan aku dan membodohkan aku dan kawan aku pula bila berdepan orang lain..kau siapa??
walaupun kau bukan saudara aku...tapi kau siapa untuk ratah daging aku...kau tidak berhak selagi kau belum membuktikan sesuatu pada aku..

ah..aku memang fed up..
****************************************************************************

wait for me.....
dan aku pasti akan datang..
wait for me..
kerana aku pergi tak lama
wait for me..
kerana hatiku masih bisa bersamamu..

p/s: TQ to my darling shahrul...awk sentiasa bisa membuatkan hati yang tiada mood ini ceria kembali..

3 komen yang perlu dibaca:

  1. saya rasa saya tau sape orang tu....hihihi :p

    ReplyDelete
  2. bos ke yg buat gitu? kalo bos kena tahan lee..kalo sama level ko parang je dia lin. buat pe nak takut. no way dear..

    ReplyDelete
  3. k.lin.. may god be with u...
    agak2 nk meletup tu, bw trs p CM pas2 kt pon nk join skali, haha :p
    i pn fedup sm dy, w/pn sudah tidak one team, haha...

    ReplyDelete

page

Followers