Saturday, August 1, 2009
harini..takde mood langsung nak masak..balik-balik main game..main game..pokok petola dah mula tumbuh..n lada aku dah mula berputik..tapi yang sakit atinye...ntah kucing sape berak kat pasu semaian aku..huuuuuu..sedey....dah tak slera da nak siram ank lada tu..nak buang pun mls..sebab..esok lusa mesti die berak lg..punya la byk tanah lain...tanah beli jugak yg die nak berak kn...haih...
dlm sminggu dua ni aku slalu la nmpk la pekerja majlis perbandaran se**** kot...aku ckp pekerja dieorg sebab..kalau bab tarik-tarik krete area tu mmg daerah tu yg buat..yang aku nak critenye sebab aku kesian kat pakcik tu...hari-hari kene jaga bawah pokok bunga tu spy org tak parking..sdey tahap gaban tengok...tak dpt bygkn kaloo ayh aku yang kat ctu..dpt keje..tapi rupenye kejenya bwh pokok....kesian...
tak sangka plak..selain perak...selangor pon ade gak menempatkan orang kat bawah-bawah pokok ni..apekah??

kes H1n1 pon makin la byk sekarang...n org ramai buat macam tak tau je..time ni la sebok nk pi bcuti le..mlancung r..pdhl da tau da..kat airport tu tmpt plg byk mrebak bakteria tu..slagi blm kene family sendiri..takkan sedar punya..biasa la tu..dah byk kes nnti mula la salahkan gov la sebab simpan2 n cover2 psl penyakit ni..pdhl diri sendiri tak amik kisah..ni la org kite...

skang ni tgh bpk..ape aku nak buat malam minggu ni??

main game le jwbnye..=(

1 komen yang perlu dibaca:

  1. sebab H1N1 la tiketku ke melbourne lebur begitu saje..sedih wooo..

    ReplyDelete

page

Followers