Saturday, October 16, 2010

aku sayang kamu


tatkala petang..
sayu hati ini kenang diri kamu yang jauh dari aku.
kalau kata - kata mampu ku gubah seindah mungkin, tetap..aku tidak dapat menyusun seindah kata,
seindah gurindam lagu
untuk menyatakan betapa aku sayang kamu.
jika malam dijadikan bertemankan bintang dan bulan yang indah,
di setiap malam sunyi yang aku lalui..
aku selalu menadah tangan pada ilahi, semoga kau peneman aku ketika sunyi.
kau peneman hidup aku sampai mati

sedar...
jagaku bukan dalam lena.
aku rindukan kamu.
kalau di sukat kasih aku..pasti kau tidak akan dapat lihat dasarnya.
kerana..ingin melihat dasar itu memerlukan kau bersemangat waja,
aku sayang kamu
ketika kau serahkan hati itu untuk aku jaga
aku sayang kamu
tatkala kita bersua.
ya...
dan sekali lagi aku nyatakan.
aku mahu kamu..

bukan kerana kekayaan atau paras rupa.
hanya kerana


kau sayangkan aku...

video


~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers