Sunday, October 24, 2010

kreatif : Clay

hm.. tadi..aku pi jalan - jalan ngan azah..niat memula nak pi makan kat jusco balakong. tetibe terlepas simpang. azah pon malas nak patah balik...teruskan perjalanan sampai la jumpa satu lagi jusco baru..mahkota cheras kot. kat ctu..jumpa la satu kedai ape tah td..tapi banyak alat mainan budak2 la.. tapi bende yang paling menarik perhatian adalah clay2 ni dihias dengan cantik n diletak sebagai pameran. cikgu ini sangat tertarik ok..sempat jugak la aku snap beberapa gamba sebab kat ctu tade larangan untuk tidak mengambil gambar..
kalau ade anak kang..
aku nak ajar die main clay ni supaya pandai buat pelbagai hiasan yang aku leh letak kat almari ruang tamu aku..huhu..so..
lyn gamba aje la..

muffin2 yang ade binatang kat atas..

haiwan - haiwan2 liar yang nampak chumel ble dalam bentuk clay

wacha!!..3 sami budha..

watak2 komik yang menjadi kegilaan org ske kan kesenian..eceh!!..nak ckp diri sendiri!

dan ini...paling sesuai untuk ajar anak spy boleh bagi hadiah
time birthday sendiri

tapi...kalau la aku kasi mak aku clay ni mesti die wat tak heran je sebab takde manafaat.haha..
tapi aku pon camtu..nak dapat hadiah sbenanye mesti bermanafaat. tak le rase membazir. tapi aku kan sangat mencintai kesenian. so bende2 yang orang len tak rasa romantik...tapi ade istimewanya..aku sangat terima dengan rela hati.


so sekarang ini sangat mengidamkan..
1. kuma2. sebab sangat comel. tau ape tu kuma2 ? ha..ini le si kuma-kuma
2. patung anjing tengah tiarap kat lovely lace tu

ade sape2 yang baik hati nak kasi x??

hm?






~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers