Friday, September 18, 2009

=jam..apakah=

baru je masuk tol dalam 5 minit..pdhl kat jalan biasa tadi elok je...perjalanan lancar..sekarang ni..aku dalam kesesakan lalu-lintas...aku cuba jugak tengok kiri kanan..tapi..nothing happen..gaknya...kalaulah bergerak seperti ini..mungkin malam kang baru kitaorang sampai..
perjalanan ke rumah aku yang mengambil masa lebey kurang 4 jam akan menjadi lebih panjang...oh..oh...

macam-macam benda yang aku pk nak buat...nak pasang langsir...nak beli kueh...dan macam2..rasa xcited gle..
ha....baru je melintas exciden..ade 3 buah kreta..mayb sebab kreta tu bwk laju sgt gaknye..itulah..sape suruh gelojoh..
ha..tringat lak aku..time nak masuk tol td..ade ah satu iswara merah..bukan main blagak lagi..men potong belah kiri...ingat dia merc ke ape...respek ah cket orang len kat jalan raya..ini tidak...beriya-iya macam jalan raya ni bapak dia sorang yang buat...heish...last3..same gak..dia sesak dalam highway yang dah di bayar tol ini..

kalau lah tahu jalan dalam...dah lame aku lalu..ye tak..huehuehue..naseb ah aku tak tau..
kesian gak kat adek aku sesat barat sebelum sampai umah amik aku..naseb ah di teman anak sedara aku yang hensem...berguna kan bila anak sedara dah besa..asalkan poket di isi...semuanya beres...

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers