Tuesday, September 15, 2009

mc

hari ni..aku bangun pkl 5..jam loceng aku matikan.
macam biasa..aku turun bawah. tapi pagi ni rasa tak slera nak mkn.
aku masak air dan bancuh milo.
sambil tengok crite kat AXN aku minum milo tu sikit2. tapi..mcm payah je tekak nak telan. suku cawan aku minum..aku terus buang air tu. minum air masak trus naik atas balik.
nak kata aku lapar..tidak..
aku kenyang..
tapi perut aku tiba2 je sakit. aku terasa macam gastrik. tapi seingt aku...smlm aku tak ambil apa-apa mskn pedas...ape tah lagi tinggal makan.
perut aku terasa makin bisa..dua tiga kali aku ke bilik air.

cair...
dan aku tau..kala tu
gastrik aku datang balik. lepas subuh aku cubatidur lagi. tapi sakit perut mengatasi segalanya..
aku cuma nak bagitau aku tak puasa hari ni..dan aku MC..
bkn sengaja nak tggl...tapi sebab aku muntah n perlu makan ubat...
time aku tulis artikel ni...prut aku da agak ok..kalo tak sakit...
aku nak pegi buat rambut hari ni..huehuehue..
buat rambut untuk raya..
itu pun kalo jd...

n semua...
tolong doakan aku cepat sembuh...

4 komen yang perlu dibaca:

  1. sempat tu dlm cirit2 pegi set rambut! hahaha..

    ReplyDelete
  2. Alaaa .. cian die! Cepat baik eh!
    Ahh .. boleh tolong tak? I see u follow Kak fynn jamal. Plz calunkan die utk weblog popular 1malaysia. Ur cooperation is highly appreciated. Tenkiu!!

    ReplyDelete
  3. hehe..wlpon sakit..raye..tetap akan tiba akk

    ReplyDelete

page

Followers