Thursday, December 16, 2010

*_+..hi..

Ya Allah ya tuhanku

Sekiranya dia jodohku

Kau dekat kan lah dia padaku

Restuilah hubungan kami

Berkatilah perjalanan hidup kami

Satukanlah kami

Ya Allah

Jika dia bukan tercipta untuk menemani aku

Kau jauhkan dia dari pandangan hidupku

Kau hapuskanlah rasa sayang di hatiku

Kau tutuplah pintu hatiku dari terus mengharap padanya


**************************************************************

aku dah siap basuh dan jemur baju.
tengah menunggu si kecik tu bangun dari tidur untuk bergerak ke kedai.
tapi..liat bena si kecik tu nak bangun.

=(..surat belum sampai lagi. kadang-kadang rasa tak sabar gila nak tunggu keputusan tempat posting + keputusan priksa.
semalam abang ipa aku ade tanye. betul ke aku start ngaja januari ni. aku pun jadi bisu tak dpt jawab.
yela..
semua bende macam buah tak gugur.
bosan.

aku kan..selalunya tulis entry dulu baru tajuk. ni da blur gile da nak pilih tajuk apa.
lagipun..kalau cuti biasanya kurang sikit benda nak di story kan. apatah lagi pasal percintaan macam sabut tu.
ramai dah kawan 2 aku mendirikan rumah tangga.
to all of you..tahniah..

1. norazilah ramly
2. baharizah baharam
3. khairiyah othman
4. ili haniza
5. mariatulshima


yang len2 tak tersebut nama. sory. aku ni otak ikan emas. cepat sangat lupa.

~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

0 komen yang perlu dibaca:

Post a Comment

page

Followers