Wednesday, December 1, 2010

bulan itu...bulan kita...bulan itu..bulan cinta

best x tajuk?
hihi
ingat tak lagu tu dulu.
lagu tu cukup popular time 1996. time aku dajah 6. siap ada buku lagu lagi yang ada tulis banyak2 lagu popular. memang tak leh lupa ah kenangan tu.
time tu..setiap malam ada kelas malam kecuali ari minggu la. ala...ari minggu takyah la tanya. kan ke memang cikgu2 takkan dtg skolah utk buat kelas tambahan pun.
ok2..sory termelalut. mari berbalik topik tersebut.

aku pun ada buku lagu tu. siap kumpul ramai2 pastu nyanyi kuat2. haha.
rasa heaven gile.
bile pk balik entah ingat atau tak budak2 tu semua.
yela..
kawan2 aku semua da kawen.
oh..ade lg sorang tak lg..hhihi

ni aku cerita pasal kawan rapat aje la. jangan la pertikaikan satu kelas aku.
takkan kecik2 dulu nak bet dalam kelas pulak sape lagi cepat kawen. mestila topik tu dibincangkan dengan teman rapat. dan macam tau2 je. kecik2 dulu aku paling lambat kawen.
ces.hjkrbv e******.
gaknye kecik2 dulu aku itam+garang+pandai kot.
haha.
so potensi untuk kawen cepat bukan dalam kamus idop. yes kawan2. tekaan sangat tepat. naseb kecik2 tak pandai bet pakai duit = haram tu. kalo tak. kopak aku nak tunaikan. +_=...

da la. tolong la cik lina oi. balik pada tajuk. jgn degil.
eish. susah tau bila berperang antara perasaan dan tangan yang sangat degil laju2 menaip tanpa dapat dirangka oleh akal aku lagi nak kaitkan dengan topic. tapi aku cuba. hihi.

ok.
hari ini 1 december / disember.
yea..
tapi padahal takde kenangan manis dalam idop pun berkaitan dengan percintaan yang berbunga2 dalam tarikh ni. cuma saja nak buat entry 1 disember. kesian kat korang yang kene baca ngarutan aku pagi2 ni. tapi ada satu bende menarik la..
1 disember = harijadi si muhammad aliff fitri hakimi. anak sedar somel2 sayer. die memang sangat somel sekali. yela. bila nak makan cucur badak sibuk rebut2 dengan aku padahal mak aku merangkap nenek dia da bagi 4 keping kueh cucur badak. aku makan 2 sebab aku kan lagi tua. dia patut makan 1 dan kasi si nur ain umairah 1. tapi bila si nur ain umairah tanak. dia sibuk2 rebut then tanak kemas pinggan. heh!

nak tanye ni.
panjang x nama budak2 tu?
mau tergeliat lidah bakal somi.
aku kang nak letak nama ank aku indah2. hihi. salah2 indah tade kait mengait dengan susah kan.

indah=xindah/huduh
susah=senang
betul x.
so patut aku tulis aku nak letak nama anak aku simple2/senang3 (gaya upin ipin)..tapi aku tanak pun. aku tetap nak letak nama ank aku indah2. bukan nama dia indah. heish korang ni..

dah la. aku bukan nak cerita sangat apa2 pun.
aku cuma nak bebel2 sebab rindu nak menaip.
kalau menaip aku rasa macam lega sepanjang hari.

oho..lupe nak bagitau. saje je nak eksen. aku nak pi cuci rambut kat kedai hari ni. saat memanjakan diri. sejak bersekolah ni. aku dah jarang manje2kan diri macam aku keje dulu2. dulu tiap bulan aku pi cuci rambut kah. pi facial kah. beli baju kah. buku2 novel kah. yela. kepuasan diri kan. tapi bila da sekolah balik ni. kene berjimat2.
tapi. sekolah kan da abis.

moge2 dapat posting / start mengaja bulan januari kang.

eh2. aku nak kongsi ni. korang rase aku cantik x?
ala. aku pun tak pernah rasa aku cantik takpe. aku maafkan bagi org yang cakap aku ta cantik tu..ta pe..ta pe..
no hurt feeling pon.
tapi kan...tapi..
anak murid aku slalu cakap aku cantik. bukan ank murid aku je. ank murid orang len pun cakap aku cantik.
hihi.

bukan perasan sendiri.
tapi budak2 yang puji. kan ke budak2 ta pandai tipu..

hehe..lariiiiiiiikkkkkkkk

~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

2 komen yang perlu dibaca:

  1. oh...nanti nk mengajar....
    best nyer cikgu~

    ReplyDelete
  2. insyaAllah...moga2 dapat result posting bulan 12 ni. =)

    ReplyDelete

page

Followers