Monday, December 20, 2010

kenapa nak letak gambar separuh bogel?

sebenarnya memang tengah takde idea pun nak update. tapi bila bukak facebook tadi ade plak nampak kat newsfeed gamba membe lama ni. ala..kira dulu penah jadi besfren la.. penah la kongsi2 zaman muda. then. sebab tahap kepandaian seseorang itu tidak boleh disamakan. sudah pasti akan ada yang kecundang dalam dunia menimba ilmu. eceh. yela. baldi aku dah penuh dengan ilmu. dia pulak amek baldi boco buat cedok ilmu. last2 ilmu tu tak sempat pun penuh.
Dia kantoi diploma lepas pindah cawangan lain sebab asik kene repeat paper dan takde sapa nak galak dia belajar lagi dengan dia macam aku pernah buat satu masa dulu

takdir menyebelahi bekas kawan baik sebab...ok..mention lagi sekali..BEKAS kawan baik aku tu. then dia pon dapat la jadi steward..yela..ade rupa. asal boleh speaking. tak abis blaja pun takpe. leh jual body. dulu aku kenal sangat da pe el lembut mak limah pegi pasa beli kangkung dia. gaul pun dengan orang senasib yang memahami diri. sebab aku tak penah pilih kaum berkawan. dia pun pernah jadi teman belajar antara budak ini dan budak baldi boco tersebut. kalau perempuan. memang normal berabang ber akk angkat kot. orang tak kan kate dia lesbian ke ape. normal la. pompuan kena penjagaan lebih. so nak kan kuasa dan perlindungan biasanya pilih akk and abg angkat untuk masa depan. tapi cerita sangat lain bagi lelaki yang separa keras ada abg angkat n bukan kakak angka. dulu.. aku memang tak kisah sangat sebab time tu muda remaja dan kurang memahami sangat pasal hal2 yang budak kecik zaman dulu tak pernah terfikir macam budak zaman sekarang. sampai kalau buat teke teki kat budak2...sbg contoh
cuba teka perkataan ni.
li***

ha..
ape?

terus budak2 sekarang eja

LIWAT..

padahal nak eja LIPAS..

eish2
ha.. yela.. kan budak zaman sekarang maken maju berjuta lemon. walaupun aku berkemahiran IT & sgt suka dengan teknologi. aku kurang galakkan ank buah aku main internet or ade facebook zaman muda. siap aku takot2 kan abg2 aku bahana internet pada budak2. pandai main komputer xpe. tapi bukan internet oh.berbalik cerita X-bestfren aku tadi.
aku boleh cerita kat cni sebab dia sendiri pon tak tau aku rasa blog aku ni.
dah lama aku tak jumpa dia. apa lagi berbual riang macam zaman belajar dulu.

tapi aku makin kurang senang sebab tetiba je bila aku add dia kat facebook or dia add aku. aku sendiri pon da lupa.
dia sibuk upload gamba2 separuh bogel dia yang konon2 meletup2 seksi sebab ramai anak ikan akan berkenan.

haha.

aku bukan sangka buruk.
tapi aku kan pernah berkawan baik.
sekarang bukan tak baik.
cuma kurang je baik

dah makin dewasa..kita ada kehidupan sendiri yang tak melibatkan kawan-kawan kadang.

aku cuma nak aje tanye pendapat korang. kenapa perlunya nak upload gamba separuh bogel tu. kan ade antara korang yang baca ni lelaki kan. kalau perempuan pakai seksi. memang ramai yang kompelin itu aurat ini aurat. dan menjaga aurat perempuan 10 kali rumit dari lelaki sebab perempuan auratnya lebih.

ala lelaki yang aurat cuma tak sampai 1/2 dari aurat perempuan pun tak boleh nak jaga dan mengotorkan mata aku bila dia keluar kat newsfeed.

kang nak unfren kan dia.
rasa macam tak baik sebab penah jadi kawan baik..

eish..konpius jap
ini contoh la kirenye.

dah bai

~c.i.k.g.u.l.i.n.a~

2 komen yang perlu dibaca:

  1. kalau separuh bogel tak elok... .. so kalau tak mahu tambah dosa... tak payah pergi profail dia... hidden .. kalau tak mahu remove friend..

    ReplyDelete
  2. tak pegi pon profail dia. kat newsfeed le

    hidden..- DONE..

    ReplyDelete

page

Followers